lördag 10 maj 2008

Solen, lys på nån annan som uppskattar det mer

Har kört slut på energin idag. Nu är jag bara trött och less. Less på att solen inte kan sluta skina. Missförstå mig rätt. Jag tycker väldigt mycket om solen. På dagen. Men på kvällen vill jag ha mörkt. Jag orkar inte va pigg och glad och solgillande dygnet runt. Jag kan vara det på dagen, men på kvällen vill jag gå i ide och bara vara. Hade jag haft en trädgård eller grillplats eller familj att tillbringa tiden med kanske jag känt annorlunda, men nu har jag inte det...

Även om jag har en balkong snart... Fast det är frågan om det där med flytten är en så bra idé egentligen. Just nu känns det som en väldigt dålig idé. Jag förstår inte hur jag ska orka med att flytta och ladda om. Jag vet inte ens om jag vill vara kvar här.
Jag älskar Övik, men egentligen vad gör jag här?
I Skåne har jag flera underbara människor som längtar efter mig. Och här sitter jag och längtar efter dem.

Inga kommentarer: