tisdag 27 maj 2008

Vårruset avklarat

Sådär ja, då var Vårruset i Umeå avklarat. 33 min tog jag mig runt på, precis samma tid som sist jag sprang Vårruset för typ 3 år sen. Då ca 15 kg lättare och lite bättre tränad, så med tanke på det är jag nöjd med dagens resultat... Eller jag är nöjd i vilket fall som helst, jag tog mig ju runt! :)

Jag tänkte att jag skulle försöka bita ihop och jogga hela vägen, men i en lång uppförsbacke på slutet fick jag ge med mig och gå ca en halvminut sista knycken upp då jag fick så ont i nedre delen av vaden på ena benet att jag kände att det bara var idioti att tjurskalla på. Men efter en liten stunds promenerande kändes det bättre igen. Dock tror jag att benen kommer känna av de närmsta dagarna att underlaget var asfalt...

Nu blir det joggingvila ett tag, de närmsta dagarna måste jag ägna mig åt att packa. På torsdag kväll kommer mamma, och på fredag bär det av till Turkiet. Men vem vet, kanske får joggingskorna följa med... :)

Dagens prestation: 33 min jogging (medelpuls 172, maxpuls 184, 500 kcal bortjoggade)

4 kommentarer:

Felicitas sa...

Fasen vad duktigt jobbat, jag är jätteimponerad!!

Anonym sa...

Bra jobbat! Riktigt imponerad av projektet med jogging :)

Anonym sa...

Grattis!!!! Bra jobbat! =)

Anonym sa...

BRA JOBBAT!!! :)