lördag 17 maj 2008

Att vilja sova men försöka spinna

Ännu en dag då man försöker bryta ett dåligt mönster. Laddade med frukost a la jordgubbssmoothie, äggmacka, aloe vera-shot och rosenrot. På det borde man väl orka hålla sig alert en liten stund iaf?

Det kan man ju tro... Försökte mig på lite spinning på förmiddagen för att aktivera igång mig, för att komma utanför lägenheten, få lite frisk luft och faktiskt se nån annan människa. Jag tycker ju det är roligt att träna. I vanliga fall. Inte idag. Det var en pina. Det kändes som att huvudet inte var med, benen var sega och konditionen obefintlig. Det fanns ingen glädje i närheten. Och det är ju så jäkla svårt att göra nånting halvdant. Att sitta och småspinna känns meningslöst. Men jag måste ju ge mig själv en chans. Jag är uppenbarligen inte på topp. Ett halvdant försök till träning borde ju iaf vara bättre än ingenting. Försöker jag intala mig själv.

Nu är jag så trött så jag skulle vilja gå o lägga mig igen.

1 kommentar:

Cizzi sa...

låter ju som en bra start på dagen men konstigt att det inte blev som der var tänkt =(