tisdag 31 augusti 2010

Ändrade planer, del 2

För 12 veckor sen blev jag sugen på Iform-loppet, som äger rum i Malmö ikväll. 12 veckor kändes då som en lagom överskådlig tid för att komma i jogg-form under sommaren. Men det blir inget lopp för mig ikväll. Och det har inte blivit ett enda jogg-steg sen dess heller. Några dagar efter att jag skrev det bröt yrsel-helvetet lös, och sen dess har inte mycket varit sig likt. I alla fall inte jag.

På hela sommaren har jag varken vågat eller orkat utöva något annat än promenader. Men nu har yrseln (peppar peppar!) lugnat ner sig och jag ska försöka lära mig att lita på kroppen igen. Det är svårare än man kan tro. Det finns många saker man tar för givet här i livet, bland annat att vara frisk och ha ork till att leva ett normalt liv.

1 kommentar:

mamma sa...

jag håller tummarna och hoppas att du kommer att fortsätta ha ork , att yrseln verkligen e på väg bort, kram på dej