fredag 20 augusti 2010

Ett år går snabbt

Ja, ett år går snabbt. Men ändå inte. Idag är det precis ett år sen jag och Fritzen lämnade Övik i en ganska välpackad bil. Hur väl jag har hunnit komma till rätta talar väl föregående inlägg om. Året har gått ganska snabbt. Men ändå känns det avlägset. Jag ska dock fira 1-årsjubileumet ikväll med att besöka Malmöfestivalen, för första gången som Malmöbo. Man får ju åtminstone försöka ta seden dit man kommer... ;)

Fritzen var nog rädd att bli kvarglömd i flyttkaoset för ett år sen. Men han kom med, och var så duktig i bilen och sa inte ett knyst på 110 mil. Saknar dig!

2 kommentarer:

mamma sa...

det inte bara ni som saknar honom jag undrar för jämnt om jag kunnat göra nått annorlunda om inte om hade varit.... jag känner med dej och sara, jag hoppas att någon annan kan få en plats i ditt hjärta i framtiden
ha de gott, kram

Sara sa...

Älskade kisse. Saknar dig massor.

Jag tänkte på det, kanske var det just idag, att det bör vara i dagarna vi packade bilen full o åkte söderut.
Hemma o Norrland står kvar o väntar på dig...
Kramar