onsdag 4 augusti 2010

Höglandssjön för fem år sen

"Sjö-promenerandet" fortsätter och igår blev det en kvällspromenad runt hela Höglandssjön i den härliga kvällssolen för mig och Sara. Träffade till och med på lite trevligt folk och fä (hund) för en liten snicksnackpaus. :) Det blev ungefär 75 minuter och efteråt kände jag mig lite öm i högra fotleden, så det passar ganska bra att det regnar idag - då kan man ta promenadpaus och vila foten med gott samvete.

När jag kom hem googlade jag "Höglandssjön" för att se om jag hittade nån bra bild därifrån att klistra in här, eftersom jag inte hade kameran med mig och inte hittade några av mina egna tidigare bilder på datorn. På topp-fem av google-resultaten hittade jag mitt eget gamla pixbox-album som jag alldeles hade glömt bort! Så därför bjuds det på fem år gamla bilder från sjön, som jag inte har snott av nån annan än mig själv... Lustigt sammanträffande!

Inga kommentarer: