tisdag 29 maj 2012

Massakerad

Oh my God. Jäklar vilken grym massage jag var på i eftermiddags. Efter ett halvårs uppehåll från massage har jag nu äntligen kommit till skott igen då axlar, nacke, rygg, handled, fingrar - ja hela den typiska kontorskroppen - protesterar efter ganska monotont arbete. Stackars kroppen var ovan, och massören skoningslös. Det gjorde nå så jävulskt ont och jag tror att hon njöt av att plåga mig. Men jag tänker så här; ju ondare det gör - desto godare gör det för kroppen.

Så imorgon kommer jag antagligen att vara en helt ny människa. Eller kanske i övermorgon. Eller i alla fall på fredag när träningsvärken förhoppningsvis börjar släppa. Ny tid bokad om två veckor, nu du kroppen - nu ska du få både kärlek och stryk på samma gång! :)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Haha älskar rubriken.

Anonym sa...

Vad heter massören du går till? Låter som en jag borde testa :).
Kram Ulrika

Sara sa...

Åh låter härligt med massage, trots att det gjorde ont.... Det borde man unna sig.