lördag 23 december 2006

Dan före dan

Förutom att jag knappt kom igenom säkerhetskontrollen i Övik med Luddes julklapp så gick det bra att komma ner igår kväll, landade i Malmö runt kl 19. (Luddes julklapp är alltså ett set Pirates of the Carribean-grejer, bla en pistol i plast som säkerhetskontrollen hade synpunkter på... Men eftersom jag var checkad hela vägen till Malmö o inte skulle genom någon kontroll på Arlanda så fick jag ta den med mig, även om han gjorde fel egentligen, om jag inte visade den för någon...)

Idag har jag roat mig med att slå in julklappar nästan hela dagen, utom en stund på eftermiddagen då vi åkte till mormor o morfar o fikade. Fattar inte hur jag fick med mig alla klappar på planet...



Så nu ska man alltså vara laddad för julafton. Känns väldigt märkligt att det är julafton imorgon. Jag har knappt ens hunnit reagera för att det varit december. Ska bli skönt att få tagga ner en vecka här, o sen komma tillbaka till ett nästan helt obokat januari!
Har inget speciellt planerat för Skåneveckan heller, förutom att fira jul, besöka Tingvalla på juldan, hälsa på Jenny, kusin Nelin (som numera heter Ipsen), Maria o fira nyår med Mimmi när hon är tillbaka från England. Hoppas på lite kvalitativ slappartid... =D



Har ju inte hunnit lägga ut några bilder på ganska länge så här kommer också lite blandad kompott med jultema. Bla "nostomtarna" om nån undrat vad det är för något egentligen...


Förresten trevligt att få läsa lite om Övik i en av mina favorit-inredningsbloggar också. =)


1 kommentar:

Sara sa...

Vilken tur du fick ta med dig packetet! Och fina julklappar har du gjort också... Dom är söta de där nostomtarna!!!