onsdag 27 december 2006

Summering 2006

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hmm… det är frågan?

Höll du några av dina nyårslöften?
Gav inga löften, men några av mina "förhoppningar" blev nog som planerat… o andra verkligen inte.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Anna fick en Gustav tex.

Dog någon som stod dig nära?
Nej.

Vilka länder besökte du?
Sverige, Danmark, Finland, Tunisien, Frankrike, Spanien (Teneriffa och Mallorca)

Är det något du saknar år 2006 som du vill ha år 2007?
Happiness.

Vilket datum från år 2006 kommer du alltid minnas och varför?
Inget speciellt. Enda jag kommer ihåg såhär är 1 feb då jag började jobba.

Vad var din största framgång 2006?
Framgång?

Största misstaget?
Sysslar inte med misstag.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inget allvarligt, lite förkyld o febrig hit o dit.

Bästa köpet?
Kameran eller mobilen kanske? Om man nu ska ta lite dyrare alltså…

Vad spenderade du mest pengar på?
Resor.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Minns inte något riktigt hallelujamoment.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Same same but different.

Vad önskar du att du gjort mer?
Levt i nuet.

Hur tillbringade du julen?
I stugan hos mormor o morfar o lite släkt. Som det ska va.

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Tror inte jag hatar nån.

Bästa boken du läste i år?
Minns inte vilka böcker jag läst tyvärr… (önskar mig en liten bok att skriva in böcker man läst i btw, har inte hittat nån bra men skulle verkligen behöva det för jag minns nada…)

Största musikaliska upptäckten?
Upptäckt? Har inte gjort några nya upptäckter tror jag, men gillar fortfarande Ainbusk bäst…

Något du önskade dig och fick?
Japp.

Något du önskade dig men inte fick?
Inget speciellt.

Årets bästa film?
Samma som med böcker…

Vad gjorde du på din födelsedag 2006?
Besökte Eiffeltornet i Paris med mamma.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Japp.

Hur skulle du beskriva din stil år 2006?
Stil?

Vad fick dig att må bra?
Fritzen.

Vilken politisk debatt engagerade dig mest?
Politik?

Vem saknade du?
Familj.

De bästa nya människorna du träffade?
Träffade nog inga nya människor. Eller jo, iofs tjejerna på smyckeskursen.

En värdefull läxa du lärt dig i år?
Stressa inte genom livet.

2 kommentarer:

Engma sa...

Jadu... jag kommer nog inte på något svar på de flesta de där frågorna. Jag måste säga att jag blandar ihop de senaste två åren så de är liksom i ett. Nu är det snart nytt år så då får vi se om jag kan hålla i sär det från de andra...

Prralin sa...

Verkar som vi börjar bli gamla o senila... =D