torsdag 21 december 2006

Till salu

Packa? När man kan ligga i soffan o se på tv...
Såg nyss sista avsnittet av Till salu, huset de gjorde i ordning nu senast blev såååå snyggt. Där skulle jag lätt kunna bo. Om jag haft en tillräckligt stor familj för att fylla alla rummen med, o framför allt en tillräckligt stor plånbok då... hm...

Kikade förbi nån OS-krönika på ettan i reklampauserna, insåg att jag skrämmande nog inte kommer ihåg nåt från OS. När det var prat om bragdguldet för några veckor sen insåg jag att jag inte ens kom ihåg att tex Tre Kronor tog guld (eller vad Anja gjorde för bragder för den delen), o inte sen jag blivit upplyst om att så var fallet kunde jag ens framkalla nån minnesbild av det. För nog borde jag väl ha sett det?

Om man skulle ta fram nån väska iaf... Vet inte hur jag ska få med mig alla julklappar... Åhh va jobbigt.

Inga kommentarer: