söndag 17 december 2006

Uppe i varv

Gick o la mig tidigt igår, men kunde förstås inte somna fast jag var skittrött... låg o vände o vred på mig flera timmar o funderade på hur butiken ska kunna fixas till på jobbet, hur vi ska hinna nu innan jul när det är lugnt, januari hoppas vi ju blir en månad med mer att göra, måste städa förrådet o fixa skyltgrejerna, men det gigantiska kundregistret måste ju va prio 1 o så är vi kort om folk, jag är ensam hela måndagen o då hinner man inte så mycket då man blir avbruten så fort det ringer eller kommer in nån, måste dessutom hinna träna nån kväll i veckan, hockey på tisdag, sista julklapparna o så packa för att åka hem på fredag osv... Koppla av kanske?
Svårt att somna när hjärnan mal på på högvarv...

Somnade till slut iaf, vaknade lite senare o hade drömt helt sjukt, att jag var på en kusins begravning o det var inge kul... känner mig inte helt i balans...

Inga kommentarer: