fredag 29 december 2006

Färdigstickat

Idag har jag o Marina varit hos mormor o morfar hela dagen o kvällen o haft syjunta. Min andra raggsock blev färdig idag, något snyggare än den första men båda fullt funktionabla iaf!


Kändes trist att åka därifrån ikväll för nu hinner jag inte träffa dom nåt mer, de åker till Malmö imorgon... Men sånt är livet, har man flytt fältet får man väl skylla sig själv. Jag alltså.

Blää allt känns skit nu. Har känt mig lite febrig två dagar nu o halsen håller på att tjockna så det är väl bara att invänta vad som komma skall... har inte alls nån lust med det. Det går ju inte att sova ut o försöka slappa sig i form när halsen jävlas. Men sånt är livet, här också.

PS. Ni såg väl att vår vän Ernst även tänker figurera i Melodifestivalen?

1 kommentar:

Sara sa...

Snygga sockar tjejen!!!