måndag 18 december 2006

Slut o färdig

Har jobbat ensam hela dan idag igen. Klockan tre var jag helt slut i huvudet. Det har inte varit speciellt mycket kanske, men även lite blir lätt "mycket" när man är ensam o inte hinner göra klart en grej förrän nästa kommer... o stressande när det blir kö antingen i butiken eller på telefon. Så nu känns det nästan som semester att A också kommer va där imorgon... o på onsdag är vi tre!

Eftersom skallen mådde som den gjorde dumpade jag den planerade träningen o tog istället lite frisk luft o gick på stan o shoppade julklappar. Nästan färdig nu, bara en kvar. Hur jag sen hade tänkt få med mig allt till Skåne vet jag inte, det blir nästa problem...

1 kommentar:

emma sa...

Skönt att ha köpt julkapparna! Det har jag oxå lyckats med. Jo scrapbooking är jättekul... de två sidorna jag har gjort tog väl 30 min allt som allt. Inte så speciellt tidskrävande ;-)