lördag 27 januari 2007

Trött o less

Har en halvtimme kvar att jobba nu. Jobba lördag på RS är riktigt dryyygt. Känner mig helt slut i planeten, fast att sov ovanligt länge inatt. Men jag glömde (orkade inte tappa upp ett glas vatten....) ta Rosenrot imorse, inte vet jag om det är det som gör mig helt orkeslös, men det är jag iaf. Vill bara gå hem o lägga mig.

Tjejerna ska gå på relaxen i eftermiddag o sen ut o käka ikväll. Men jag orkar verkligen inte va social en hel dag, så jag tror jag ska gå hem o lägga mig nu o så kanske va lite piggare o iaf försöka följa med ut o äta ikväll. God mat har väl ingen dött av?
Inte trevligt sällskap heller för den delen. Men jag är sååå less på att försöka va trevlig hela dagarna, jag orkar inte. Vill inte. Ge mig ett maskinjobb snälla...

Inga kommentarer: