onsdag 27 juni 2007

I väntans tider...

Plats: Jobbet.
Sysselsättning: Svarar i telefon om det ringer på slingan samt väntar på att klockan ska bli 18 så jag får sluta...
Väder: Ser soligt o helt ok ut, ingen koll på temperaturen.
Humör: Helt ok.
Gjort: Haft sovmorgon (börjat 9.30) o jobbat hela dagen.
Planer: Logga ner, stänga, byta om o ta en joggingtur med K, sen hem o käka o se film (Underbara älskade).
Konstaterande: Holy macarony vilken missunnsamhet somliga människor kan ha i kroppen.
Dagens bästa: Jag tror att det kommer bli joggingturen och filmen!
Dagens sämsta: *visslar*

Update: Själva joggingen blev en kortare tur men med rask promenad före och efter, jobbigt o tungt men välbehövligt... Filmen var faktiskt en liten besvikelse, hade nog förväntat mig att den skulle vara lite bättre. Inte för att den inte var bra, det var den, bra o tänkvärd, men ja...

2 kommentarer:

Maria sa...

Missunnsamhet är något av det värsta som finns! Hur kan man inte vilja att andra ska få något bra? Det är en sak att vara aningens avundsjuk och önska sig samma sak själv men att störa sig på att andra får det... Fy!

mamma sa...

du är då för härlig, klart att du får skriva båda negativt och positivt, älskar dina positiva tankar, jag ska ta åt mej, jag älsakr dej, kram