onsdag 6 juni 2007

Inspiration


Försöker hitta den kreativa sidan igen... Igår kväll var det "inspirationskväll" på Blomea igen.
Denna gången mer inriktat på ute/sommarblommor naturligtvis, men eftersom både min trädgård och balkong lyser med sin frånvaro så fick det bli ett innealster för mig istället. Har (som vanligt) inte riktigt bestämt mig om jag är nöjd eller inte, men det jag får väl mest nöjd med är nog att Fritzen inte rört den under natten... hoppas alltså att han inte gillar den... *håller tummarna*




Idag har det varit pärlpyssel hos Maria hela dan, vi började kl 14 o åkte därifrån vid 21.30. Lite fika/mat-paus men annars har vi varit ganska effektiva. Tog ett tag innan man kom igång bara, men sen gjorde jag två armband, tre halsband/hängen till halsband och en nyckelring bla.


Bildfunktionen verkar inte fungera så värst bra här idag, så vi får väl se om bilder kommer så småningom...




1 kommentar:

Maria sa...

Det var så roligt att det äntligen blev av! :)