måndag 25 juni 2007

Jag glömde...

Det bästa av allt!

Vi har fått ett agenterbjudande med Malmö Aviation över sommaren som innebär att jag skulle kunna åka Umeå-Malmö t/r för 700 riksdaler! Men man kan bara boka 24 timmar före avresa, så det är ju förstås i mån av plats...

En liten tanke i bakhuvudet har jag dock om att försöka åka ner helgen innan Kiviks marknad o stanna måndag-tisdag på marknaden också (då jobbar nämligen S heldagar, men onsdag måste jag va tillbaka igen på eftermiddan...), men som sagt, no high hopes för varken mig eller nån annan, men det kan finnas en liten liten möjlighet...

3 kommentarer:

Sara sa...

Jag håller tummarna för att det kommer gå bra o du får lite Kiviks marknad i år!!

Kattis sa...

Hoppas på Kivik.... Hur är det med agenterbjudande för agenternas vänner...?? ;-) Malmö Av. flyger visst på Gbg också har jag hört..
Anytime du är springsugen så e jag på!!

Maria sa...

Shit, det låter ju superbra! Hoppas d4et går vägen:)