måndag 25 juni 2007

Idag är första dagen på resten av mitt liv...

Plats: Soffan.
Sysselsättning: Ja det verkar ju som om jag bloggar just nu iaf...
Väder: Lite småmolnigt på sina ställen men sol o ca 20 grader på termometern.
Humör: Ja har man bestämt sig för att va glad o positiv så är det väl bara att gilla läget!
Gjort: Jobbat, tränat (spinning + push), ätit knäckemacka med keso o makrill. Mums!
Planer: Fälla ner mig till liggläge i soffan o förundras över Ernst...
Konstaterande 1: Jysk är ett väldigt märkligt företag...
Konstaterande 2: Telefonslingan a la R får hjärncellerna att jobba mer än vanligt...
Konstaterande 3: Sörlänningar verkar som tokiga efter sista minuten-resor...
Dagens bästa: Jag mjäkade inte utan gick o tränade precis som jag själv ville. Och det gick bra!
Dagens sämsta: Haha! Trodde du va! Så lättlurad är jag inte, det finns ju inget "dagens sämsta" en så underbart bra dag som denna...

Inga kommentarer: