söndag 24 juni 2007

Kräks

Jo jag har förvisso lite ont i magen, men det är på tvn jag kräks... jag har så tråkigt så jag vet inte var jag ska bli av, men är (förstås) för trött för att ta mig i kragen o göra nåt...
Har slösat bort ännu en helg av mitt liv till att göra absolut nada. Tänk om jag kunde ge bort tiden till nån som hade användning för den istället!

Var sugen på att åka till stranden idag (det har varit fantastiskt sommarväder hela helgen ska nämnas), så fast att K inte kunde följa med så gick jag o lånade bilen så jag kunde åka själv, men bangade ur när jag insåg att jag trots allt hellre sitter hemma o känner mig eländig än ligger på stranden ensam o gör det...
Så det fick bli en stund på bänken här utanför istället, har nog snart tagit formen av en ostkrok efter helgens högst obekväma sittande där... Fick tom besök en liten stund o kan stoltsera med att jag åtminstone träffat nån människa i helgen.

Nä fy f-n, kan inte nån bara ta mig härifrån...

Inga kommentarer: