söndag 24 juli 2011

The best way to make your dreams come true is to wake up

Förra sommaren (eller om det kanske till och med var ännu förra) när jag satt i stugan och bläddrade igenom några inredningstidningar så såg jag på bilderna i något reportage ett inramat citat som tilltalade mig. Jag snodde idén ganska rakt av, med den skillnaden att den här lappen har suttit tejpad på väggen hemma hos mig i väntan på att en lämplig ram skulle dyka upp. Eller ja, snarare i väntan på att jag skulle få tummarna loss att se till och hitta en lämplig ram.

Häromveckan hände det. Att jag gick in på Åhléns och köpte en ram alltså. Svårare än så var det inte. Så nu sitter det äntligen där det ska ovanför mitt sängbord och påminner mig om sin klokhet dagligen. Firade med att köpa ny snygg lampa också, från Granit.

The best way to make your dreams come true is to wake up!

1 kommentar:

Cinderella sa...

Det där citatet var ju fenomenalt bra!

Och sant...