onsdag 6 juli 2011

Nyponbuskar i all sin enkelhet

Men vilken vacker enkelhet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Hur i hela friden hittade jag till din sida?! Jag snubblade in på malmotown och såg att man kunde "låna" en malmöbo! (Haha roligt initiativ men hur funkar det egentligen? Nyfiken.. Kul att träffa nytt folk)

Nåja, jag kände ingen dig på din bild och såg prralin.com på google och steg in.. Sen såg jag mig själv på bild från vårruset! Det var lite skoj :-)

Hur går det med den där österlen-trippen vi pratade om på cip eurovision-träffen? Jag har tänkt på den! Tycker inte det ligger uppe så mycket skoj på cip tyvärr :-( Kanske dags o ändra det :-)

Hälsn. Maria (maria_83 på cip från vårruset, m_norman83@yahoo.se)

Prralin sa...

Haha, världen är ganska liten ibland. Jag mailar dig Maria! :)