måndag 8 maj 2006

Äntligen måndag

Eller inte. Måndag är det iofs, men inte så "äntligen". Fast veckorna går ju snabbt så snart är det helg igen...

Var lite duktig o tränade efter jobbet idag, ett pushpass o ett spinningpass. Har ju blivit utmanad o i min tur utmanat vidare på funbeat så nu gäller det att visa vad man går för! Kändes helt ok, härligt efteråt! Och ännu bättre blir det när det väntar en picknickinbjudan i mobilen när man är färdig, så sen bjöd Kattis på pastasallad nere i hamnen. Lyxigt värre!

Måste också få ge lite cred till Sterling, lågprisbolag som de trots allt är. När jag kom hem idag stod det ett paket o väntade på mig - en ny resväska eftersom ena stödbenet på min väska gick sönder när vi åkte till Paris! SAS har gjort värre saker mot mina väskor genom åren men jag fick ändå för mig att jag skulle skadeanmäla det här, tänkte att jag kanske kunde få nån krona i kompensation för skadan, hade inte direkt räknat med en helt ny väska levererad till dörren! Så det är bara att tacka o ta emot, o som sagt flagga lite extra för Sterling som schysst bolag!
Om de bara kan göra sig bokningsbara i Amadeus lovar jag att boka dem lite mer också! =P

1 kommentar:

Kajsa sa...

Hej vännen, längesedan nu. Å hur mår fritz? =)

Vill bara säga att Sas bytte ut min resväska på Gideå direkt då de pajat min.. Så lite servicekänsla har det allt!
puss å kaka