söndag 14 maj 2006

Årets första bad

Shit vilken lång söndag. Det känns redan som en hel helg har gått bara idag... Var uppe för tidigt o gick mest o väntade på att klockan skulle bli 12 så jag skulle iväg o träna... Lånade Saras bil o åkte till pappersinsamlingen med några kassar, diskade, städade, surfade, läste tidning, sorterade tvätt, skrev ikapp i dagboken sen påsk- o Parisveckan, surfade lite till o slöade. Men så blev det äntligen dags att få gå iväg. TC Push, lite segt, men skönt. Efter det gick jag en sväng till Team Sportia för att kolla in Crocsen som Sara sa att de hade sänkt priset på. Men det var bara modellen som är täckt upptill, alltså utan lufthål där... Kilade också in en sväng på Wedins, de hade ta 3 betala för 2 så jag fick gå ut därifrån illa kvickt innan jag hittade nåt jag ville ha...
Hem o tappa upp ett bad - fick för mig att jag skulle ta årets första bad. Det var skönt en stund men jag blir lite för rastlös för att bara ligga där o inte göra nåt. Dessutom blir jag helt groggy i skallen, känner mig fortfarande helt ding.
Har också gjort en laddning mat, blev även några lunchlådor med thailändsk kyckling wok. Smarrigt. Och så har jag legat i soffan o läst resebilaga en dryg timme... ahhh va tiden går långsamt! Men har ingen energi att ta mig för nåt ordentligt, o ingen att dela långsamheten med idag... Inget på tv är det heller. Dessutom regnar det ute. Samtidigt som solen skiner. What a day!

1 kommentar:

emma sa...

Trodde först du hade badat ute! Då hade jag blivit imponerad =)

Har köpt mig ett par crocs och de är supersköna... oslagbara på jobbet när man står och går mycket.

Bilder från London skulle jag kunna lägga upp, måste bara censurera först, hehe. Och be Malin om lov så hon oxå får censurera. Sen blir det kanske inga bilder kvar... ;-)