söndag 21 maj 2006

Björnen sover...

Igår gick jag i ide o försökte undvika att alltför många människor skulle behöva konfronteras med mig. Kom upp ur sängen först nån gång efter tvåtiden på eftermiddan - trött, seg, less o ont i hela kroppen utan anledning. Försökte med dubbel dos Rosenrot o en promenad i friska luften, men det hjälpte inte det heller...

Sovit som en stock inatt o fortfarande lika trött. Men försöker samla på mig lite energi nu för att lägga på en fasad så jag kan jobba några timmar i eftermiddag. (Ganska lustigt att jag förra helgen när jag jobbade på Gallerian fick höra av en människa jag inte träffat på länge att jag såg så fräsch ut o såg ut att må bra - det är väl kanske ett bevis på att det inte är helt kört, eller iaf på att det går att samla ihop sig för kortare stunder om man måste).

Ikväll får man väl bänka sig framför tvn för att iaf ha sett en match i detta ytterst intressant hockey-VM som pågår nånstans i världen... (Det mest intressanta med det är väl annars att jag bokat en av "VM-hjältarna" på en semestervecka till Turkiet i början av juni o har hans Visa-kortnr på jobbet ;) Jag har ju tystnadsplikt så mer än så kan jag inte säga, men man kanske inte behöver va Einstein för att räkna ut heller...)

Och så måste jag deklarera att skorna jag köpte förra helgen är oförskämt sköna!! Känns inte som att man har nån sko på sig alls, det är inte många skor man kan gå barfota i direkt utan att få minsta tillstymmelse till skavsår... eller hur Kattis?! ;)
Så de hamnar helt klart under kategorien mycket bra köp!

1 kommentar:

Malin sa...

Vilka skor kan det vara då måntro? (Inte för att jag behöver några fler men...)

(p.s när jag jobbade på SAS hade jag tillgång till Hr Forsbergs VISA nr...)