lördag 27 maj 2006

Me like shoes


Om det är nån som missat det alltså? =)


Det är så roligt att jobba på lördagar, det är mycket folk i rörelse, jobbar med roliga människor (Fredrik är en levande karaoke-maskin, o ja, det går helt enkelt inte att inte va glad när han är i närheten) o man blir på bra humör o känner sig mycket piggare än vad man är egentligen! Och så tjänar man pengar på det! Lysande...
Fast 3 timmar är rätt lagom, det kan ju bli för mycket av det goda också...

Kändisarna har börjat leta sig ut på stan nu också, eller ja, NHL-proffs o diverse hockeykändisar handlar det ju mest om. Förra helgen var "fjunisarna" (Steen, Lindström, Enström mfl) i farten o idag var det bla Sundström, Timander o Öhman som hade vägarna förbi.


Jaja sen får man ju dra av det där obligatoriska skoköpet från lönen men jag fick två par skor o ett par sulor för 236 kr idag så jag tror nog ändå att jag gick plus!
Men nu ska jag inte jobba där på ett tag, som tur är...

Nä nu ska jag ta o samla ihop mig för Sara o jag hade tänkt bege oss till Sundsvall alldeles strax. IKEA har långlördag till kl 20 ikväll så då hinner vi spana läget en sväng, o sen fick jag rum på Baltic för 300 kr så får man sovmorgon o god frukost imorgon innan vi laddar för en heldag på IKEA.

3 kommentarer:

Mormor sa...

Tur du är te o rör på dej så du hinner slita något på alla nya skor.Kan hälsa från kusinerna som vi varit o grattat idag. Ludde kan slå dig med flera hästlängder när det gäller annorlunda skor - månstudsarskor tror jag att de kallades. Kram o ha det bra på kryssningen

mamma sa...

de vita skorna känner jag igen!? Har vi varit o tittat på dom någonstans?
Ha de gott/kram

Malin sa...

Skor! Tur att du inte är sambo. Såna gillar inte skor... :P IKEA... Jag åkte till Västerås idag och köpte en alldeles sprojlans ny tft skärm till mig själv i en spontan födelsedagspresent. Den köptes på PC-city som ligger typ vägg i vägg med IKEA. Men jag gick inte ens in på Ikea (duktiga mig). Jag ska avvakta med det till jag vet om vi byter lägenhet eller inte och går jag in där så kommer jag ut bärandes på en massa he he.

Lyckos dig som får bo på hotell billigt! Skön tur till sundsvall då när man slipper stressa hem på kvällen.


Ha det bra!