fredag 26 maj 2006

Grillat i ösregn

Jodå, svensk sommar när den är som bäst. Eller iaf på väg mot sommar... Har man bestämt sig för att grilla så gör man det, även om det innebär regnjacka, gummistövlar o paraply över grillen. Men gott blev det!

Har även hunnit med en hyfsat stressig dag på jobbet, fick en hel del uträttat/bokat dock så det var ju kul... Och så sprang jag o shoppade en ny kamera på lunchen. Jag har ju en tendens att tröttna på saker o ting så nu var det dags för min gamle trotjänare (som det inte alls på något sätt är nåt fel på förutom att jag ville ha en mindre o ny leksak helt enkelt) att känna sig knockad av den här skönheten.
Skramlade faktiskt ihop till en del av den med lite födelsedagspengar o sen hoppas jag att mamma vill köpa av mig den gamla så att jag inte går alltför mycket minus. Känns som ett bra köp än så länge, har dock inte hunnit leka så mycket med den än. Fickformatet var det viktigaste o det funkar, den väger o är ungefär lika stor som mobilen, lite kortare o lite bredare, ungeär samma tjocklek.

Jaja o så råkade jag köpa ett par crocs också på väg hem... suck, förstår inte varför alla dessa "råkar-köp" drabbar mig när det gäller skor så ofta? Imorgon ska jag dessutom jobba på DinSko, gissa hur det ska sluta då...

3 kommentarer:

Malin sa...

Ny kamera. *suck* Nä. Fy. Jag vill alltid ha nytt nytt nytt. Idag kollade vi på bil, sen vill jag ha en bärbar dator, en lcd/plasma tv etc. etc. Vår bil är ny och bra. Tvn är det inga större fel på. Kameran funkar plus att jag har en rätt så bra kamera på min splitter nya mobil...

mamma sa...

jaha, så det är jag som delvis ska betala den nya kameran! Varför får jag "bara" någons fd mobil, kamera och lite annat onämnbart.
Crocs har letat sej till Skåne, annons i YA i dag, och i veckan i en skovisning på "hemmet", båda skyltade mest med de gröna, snacka om att ha valt rätt färg.
Ha de gott/kram

Anonymous sa...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»