torsdag 25 maj 2006

Inget klag

Idag tänkte jag skriva ett helt inlägg utan att klaga. Faktiskt. Bara för att visa att jag faktiskt kan det.
Idag har varit en bra dag. Igår var jag ledig o hann städa innan orken tog slut, stressnivån sjunker drastiskt när ett kaotiskt hem förvandlas till ett städat. Planerar en IKEA-tur ev på söndag för att försöka hitta lite "piff" för att försöka få helt ordning på lägenheten så jag kan slappna av på den fronten.
Var också på sminkkurs med Anna på Make up store igår, trevligt o inspirerande.
Idag har jag inte gjort många knop, en sväng på stan med Sara, shoppade en kjol o ny ögonskugga. Sen mat på Mc Donalds med Kattis o Kajsa, o senare film med samma sällskap hos mig. Nu ska jag gå o lägga mig för att orka jobba heldag på morgondagens klämdag, sen ska jag jobba på DinSko på lördag...

Gonatt!

2 kommentarer:

Malin sa...

Ikea låter trevligt! Och sminkkurs, jag ska nog få en sådan av P i födelsedagspresent. Det behövs nog he he. Är inte så bra på smink fast jag använder det varje dag.

Jag vill ha nya datormöbler och en bärbar dator. (och en ny lägenhet) :)

Felicitas sa...

Sminkkurs på Make up Store.. Det fick jag av mina syskon i 25-årspresent! =) Fast jag har inte hunnit att utnyttja den än, så jag ser fram emot det!! Önskar dig en trevlig helg!