tisdag 16 maj 2006

Onödigt vetande om mig 2

Oh no not again. Oh yes, here I am.
(Ja, jag är uttråkad o energilös, annars hade jag gjort nåt vettigare)

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Nej tack. Tror inte jag är tillräckligt blond o puckad...
Vilken årstid tycker du bäst om? Alla har sin charm men våren/försommaren är alltid efterlängtad på ett alldeles speciellt sätt!
Laddar du hem musik och film från internet? Nej det får man ju inte... :)
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Då skulle jag gjort en långresa o utforskat världen lite bättre. Sen skulle jag lagt några tusingar på att shoppa helt onödig saker... o sen skulle jag nog lagt in resten på sparkontot. Nä förresten först skulle jag åkt till IKEA också!
Vad är det bästa med julafton? Att va i stugan hos mormor o morfar med kusinerna, o så tomten förstås!
Är du skyldig någon pengar? Inte vad jag vet. (?) Förutom CSN...
Bär du glasögon eller kontaktlinser? Nej bara solbrillor.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej tvärtom.
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Mellan 8-10, beror på hur bra/dåligt tålamod jag har att försöka somna om...
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Det blir väl på den stackarn som råkar va i närheten...
Hur många gånger har du fuskat på ett prov? Kan inte minnas att jag gjort det speciellt ofta.
Har du piercing? Nope
Vad slösar du mest pengar på? Slösar? Tja det blir ju några skor då o då som man kanske inte hade behövt köpa egentligen... Och så lite onödigt mycket färdigmat ibland för att jag inte har nån energi att ställa mig o laga mat när jag kommer hem...
Vill du gifta dig? Om nån vill gifta sig med mig nån gång så kanske...
Vill du ha barn? Samma här.
Låser du toalettdörren även om du är ensam hemma? Nej, då blir Fritz sur om han inte får komma in...
Vilka länder har du varit i? Sverige, Finland, Danmark, Norge (wohoo exciting!), Tyskland, Frankrike, Spanien, England, Irland, Österrike, Egypten, Andorra... Återstår en del att utforska av världen...
Solar du ofta? Nej
Är du bra på att laga mat? Nja sådär. Mest har jag dåligt tålamod o svårt att ta mig tid (ork).
Vad dricker du för alkohol? Kan dricka det mesta om jag "måste", men jag avstår lika gärna.
Vad tycker du om monarkin? Ingenting.
Gillar du att dansa? I mitt nästa liv vill jag bli dansare...

Vad har du för klädstil? Inge speciell...
Är du flygrädd? Inte rädd men jag tycker det är obehagligt, antagligen mest psykiskt...
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Lovely.
Hur vig är du? Som ett kylskåp ungefär.
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten eller juice.
Vilken är din favoritglass? Ingen speciell.
Tror du på ett liv efter döden? Njeee...
Vilket kaffe sörplar du helst? Inget!
Vilket mobilmärke föredrar du? Nokia
Vad har du för personlighet? Fegis.
Har du varit deprimerad? Inte "på pappret"... men i huvudet. Har man ingen diagnos på det så vet man ju inte om man varit det på riktigt, likväl som jag inte vet om jag haft halsfluss eftersom jag aldrig varit hos doktorn när jag haft ont i halsen... Hur ska man veta hur det "ska" kännas o hur det känns för andra som är friska resp sjuka? Nåt jag funderat en hel del på...
Tycker du om sushi? Svårt att säga eftersom jag aldrig provat det.
Vad äter du helst när du ser på film? Beror helt på humöret.

Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? Nej, känner inget behov av det.
Har du tandläkarskräck? Skojar du?! Tandläkaren är typ det värsta som finns...
Vad heter du i mellannamn? Helena
Är du en morgon eller kvällsmänniska? Ibland det ena, ibland det andra, men oftast inget...
Vilken ögonfärg har du? Typ blå.
Vilken hårfärg har du naturellt? Råttblond.
Biter du på naglarna? Nej jag har inga goda naglar...
Är du beroende av något? Socker... :(
Hur ofta motionerar du? Inte så ofta som jag önskat att jag orkat... 2-5 gånger per vecka kanske.

Grattis, nu har du ännu mer onödigt vetande att lägga till samlingen.

2 kommentarer:

kattis sa...

Har lösningen på dina sysselsättningsproblem på lördagmorgnar. FCZ kommer gå i repris 09.20 på TV6 framöver. Du kan väl banda till mig för jag lär inte va vaken som du kanske redan misstänkt =)

Prralin sa...

FCZ har jag ju redan bandat - nu vill jag ha HC på repris så jag kan få se tidernas match som jag missade!!