söndag 16 maj 2010

500 min - check!

Veckans sista 55 min satt långt inne. Men de behövdes för att komma upp i 500 min. Benen kändes allmänt sega och tunga efter allt promenerande. 400 av veckans minutrar har gåtts i Övik. Och då är inte allt vardagsgående inräknat. Det var länge sen man fick så här mycket frisk luft - men så har ju också vädret nästintill tvingat en att vara ute hela tiden. Härligt!

Nu ska dock inte benen röra sig mer den här veckan. Kvällen avslutas med soffläge och första Sex & the City-filmen, för att friska upp minnet inför den andra som kommer snart...

2 kommentarer:

Cornelia sa...

Shit alltså, bra jobbat där. Ska nog sätta upp ett liknande mål för mig! Trevlig kväll!

ofelia sa...

Härligt jobbat!
Själv jobbar jag mig fram till träningen. Är uppe i ca 15-20 min om dagen nu , alltid något :-) Snart hoppas jag vara K i ryggen igen.!