söndag 30 maj 2010

Grattis Fritz!

Idag fyller Fritzen 5 år! Lill-killen har blivit stor!

Tänk att det redan är fem år sen den där måndagkvällen (jag minns att det var en måndag, för jag missade nämligen favorit-måndags-steppen för födelsens skull). Mamma Selma skötte sig fint men det kom bara ut en liten krabat, en liten liten krabat. Vi väntade och väntade, men det kom ingen mer. Så dagen efter fick Fritzen åka på sin första utflykt, nämligen till veterinären för att dubbelkolla att det inte fanns några syskon kvar i mammas mage. Det fanns det inte, men jag tror inte det gått nån nöd på Fritzen fast att han varit ensambarn. ♥

4 kommentarer:

Nenny sa...

Grattis Fritzen! =)

Sara sa...

Grattis goaste o mysigaste kissen i världen. Jag minns den där dagen som igår också. Tänka sig att han redan är 5år.
Presenten har han redan fått antar jag. Hoppas han gillar den!
Krama Fritzen massor från mig o mamma Selma.
Saknar honom...

Anonym sa...

Linus med familj hälsar och gratulerar!

mormor sa...

han uppför som ett typiskt ensambarn, titta här är jag!