lördag 8 maj 2010

Lördagsmys för fötterna

Just nu badar mina fötter fotbad samtidigt som jag ser filmen "28 dagar" på TV4+ och slösurfar (och bloggar)... Multitasking när den är som bäst. Men det hade varit rätt skönt att någongång kunna fokusera på bara en sak. Jag måste nog träna lite på det.

Imorgon måste jag fokusera på att motionera 110 minuter om jag inte ska misslyckas med min utmaning redan första veckan... Idag blev det nämligen inget av den varan då jag började dagen med sovmorgon och en allmänt slö förmiddag, följt av en eftermiddag då jag och Polon var iväg och fixade några ärenden (bland annat bytte jag mattan till en större variant, så nu är den på plats igen som ni ser), och när jag kom hem var jag helt slut så det fick bli soffläge.

Soffläge blir det resten av kvällen också. Imorgon satsar jag på att vara pigg igen.

Efter badet ska fötterna filas och smörjas in och sedan hoppa in i varsin plastpåse och tjocksock för att gosa in sig hela natten. Ska det va ska det va ordentligt.

2 kommentarer:

mamma sa...

ser skönt ut, du får ha de så gott, ser oxå på filmen 28 dagar.kram på dej

mormor sa...

Verkar skönt. Skulle oxå behöva det, men det är så långt ner till fötterna.