onsdag 16 juni 2010

I'm alive

I'm alive. Idag har jag till och med överlevt ett besök hos tandläkaren. Eftersom det var två år sen jag var där senast var det hög tid. Och jag överlevde som sagt. Men - jag hade tre hål som måste lagas. Och ingen tid för lagning förrän i slutet av augusti, vilket innebär en hel lång sommar med en liten (stor) tandläkaroro gnagande i bakhuvudet...


Men jag kan i alla fall trösta mig med att jag är yrselfri sen igår. Fantastiskt skönt! Och jag håller verkligen tummarna för att det håller i sig. Annars har jag mest bara tagit det lugnt, jag har varit i stugan ett par dagar tillsammans med min 15-åriga kusin och konstaterat att man fortsätter vara barnbarn även om man är 15 resp 29 år. Jag gillar att vara barnbarn! :)

1 kommentar:

Nenny sa...

Skönt att du mår bättre även om tandläkaren hägrar i aug.
Kram kram