måndag 7 juni 2010

Sällskap på IFORM-loppet?

Någon som har lust att joina mig på IFORM-loppet i Malmö den 31 aug?

Under gårdagens morgonpromenad fick jag för mig att börja jogga lite också (och det gick ganska bra, åtminstone med mina mått mätt). När jag senare under dagen låg på gräsmattan och bläddrade i nån tidning så såg jag en annons för IFORM-loppet, och blev lite sugen. 5 km eller 10 km. Det är 12 veckor kvar till den 31 aug, och frågan är om man hinner komma i 5 km-form eller 10 km-form på den tiden? Om utgångsläget är noll?

Det hade ju varit lite roligt att ha en morot under sommaren... och förstås ännu trevligare med sällskap! :)

2 kommentarer:

Kattis sa...

Eller så kommer du upp och satsar på midnattsloppet och en kul helg i göteborg. (21 aug) :)

Prralin sa...

Kattis: ... varför inte?! :)