lördag 25 februari 2012

Stalltips inför festivalen

Vill ni ha ett stalltips inför fjärde och sista deltävlingen ikväll? Inte för att mina tips brukar gå in, men ändå. ;)

(Det är mycket lättare att tippa hockeyn, för där tippar jag alltid bara vinst. De tipsen brukar i och för sig inte heller alltid gå in... kanske snarare inte speciellt ofta på senare tid... men jag skulle aldrig drömma om att tippa något annat. Hursomhelst.)

Jag tror på Dynazty och Danny till finalen, och att platserna till Andra chansen står mellan Charlotte Perelli, Hanna Lindblad och Lisa Miskovsky (och tyvärr tror jag nog att Lisa drar kortaste strået där, även om jag vill gilla henne). Det var ett ganska bra startfält och jag tror det kommer bli en bra avslutning på deltävlingarna ikväll. Jag rekommenderar inte att man tar en kisspaus till pausnumret, för det kan vara ett av kvällens bästa nummer. Om jag hade haft huvudet med mig hade jag tagit med mig kameran igår, men så var inte fallet... Så ni får helt enkelt lita på mitt ord. Eller kolla själva ikväll.

Wehoo! Snart är det final!

Dynazty, kvällens bästa tävlingsbidrag?

1 kommentar:

Cornelia sa...

Så Hanna Lindblad alltså. Blev inte imponerad av enminutsklippet... men om du säger det så :-)
Ser fram emot kvällen. Kram och pepp