onsdag 17 oktober 2007

Home sweet Arlanda

Här har man tillbringat många timmar i sina dagar... Idag blev det bara 1,5 h väntan mellan flygningarna. Men det är nästan bara skönt, för jag har utnyttjat den tiden till att läsa ikapp mig på lite bloggar som jag legat efter med. Har knappt varit hemma många vakna minuter de senaste veckorna, och därför ska det blir skönt med en långhelg ledig "hemma" i Skåne.

Efter dagens samtal med min regionschef känner jag inte heller att jag behöver ha ångest över den ofärdiga budgeten (som måste vara klar fredag nästa vecka, jag är på resande fot till onsdag...) då han uttryckte att han var imponerad över det jag hade knåpat ihop än så länge. Skönt. Från och med nu tänker jag inte mer på budget förrän på onsdag.
Jag ska bara vara.

Men först måste jag rusa och catcha planet söderut...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du är förtjänt av några dagar bara vara i skåne.
Jättekul att regionchefen var imponerad över budgeten du börjat med också!

Anonym sa...

busy busy..! förstår om det kan vara svårt att planera kost och träning när man far och flänger en hel del. mitt stora gissel på arlanda är pressbyrån med allt gott=)

Anonym sa...

oj det var jag som skrev det förra.. blev visst anonym=)

Anonym sa...

vad skönt att bara vara!!

Hoppas du får en underbar och lugn vistelse i sköna skåneland!