söndag 28 oktober 2007

Planering inför v 44

Jag tänkte ju som sagt prova något nytt, nämligen att planera mina veckor en i taget. Jag går ut lite mjukt med en liten planering så får vi se hur det går. Såhär hade jag iaf tänkt att min v 44 skulle se ut, jag jobbar 8.30-17 den här veckan och har inga långväga utflykter planerade så förutsättningarna är ganska goda:

Måndag: Spinning/push + pilates
Tisdag: Hockey (träningsvila)
Onsdag: Ev Core + TC-Push
Torsdag: Spinning
Fredag: Promenad + vägning
Lördag: Jobba + hockey (träningsvila)
Söndag: TC-Push

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt med planering! Jag har planerat en vecka i taget nu i oktober och jag tycker det är superbra! Jag följer den inte alltid helt men har en mall att gå efter, det är superbra! Lycka till :)

Puma sa...

Hoppas planeringsstrategin lyckas. För mig skulle det inte alls funka att inte planera. Det är liksom ett måste. Men ibland måste man stuva om lite såklart. Skönt också att du får vara på hemmaplan lite!!

Prralin sa...

Sofie > So far so good, det är helt klart värt ett försök iaf!

Puma > Jag brukar ha en planering i huvudet, men det blir ju mer "på riktigt" om man skriver ner det. Ja det är fantastiskt skönt med en hel vecka på hemmaplan, man hinner landa o jobba ikapp lite. Idag var en bra dag! =)