måndag 1 oktober 2007

Mål för oktober månad

Det blir inte så jättespännande mål den här månaden heller, men bättre än ingenting... Den här månaden kommer innebära resdagar på vift 3 av 4 veckor (Göteborg/Eskilstuna/Uppsala/Skåne/Stockholm). Alltså ingen bra struktur. Ingen bra grund för nya höga utmaningar.

Men det jag däremot ska göra under oktober är följande:
  • Motionera minst 300 min/vecka (aktiviteter passande med tanke på omständigheterna).
  • Läsa boken om Pulsträning.
  • Jobba vidare med avkoppling/avslappning och hitta ett inre lugn. (eller nåt... visst lät det fint?! ;)

Självklart ska också andra detaljer finslipas, men det kommer efter hand... Wish me luck!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till!!

Anonym sa...

att hitta ett inre lugn är fint! och behövligt i denna stressiga värld!!

Anonym sa...

ja, läs boken om pulsträning! =)

Vägen från 137kilo sa...

Det låter ju som jättebra mål! Speciellt det om inre lugn! Jag kör min De-stess vd så gott som varje morgon, superskönt sätt att starta dagen

Mjölksyra sa...

Good Luck! Kommer gå jättebra tror jag!

Anonym sa...

lycka till jag ser framemot att ta hand om dej lite denna månaden, kram

Prralin sa...

Emelie > Ja det tåls att tänkas på iaf!

Cizzi > I will!

Vägen från 137 kilo > Tack, jag ska göra mitt bästa!

Mjölksyra > Tack!

Mamma > Tack!