torsdag 14 januari 2010

Detox dag 5

Nej, jag har inte gett upp. Detoxen rullar på utan större bekymmer. Jag har ätit i princip samma sak hela veckan, kyckling eller ris och grönsaker (varma eller kalla), och det har inte varit nåt större fel på det men lite tråkigt i längden. Så det blir nog sista dagen imorgon, sen ser jag fram emot att få krydda och steka och laga god mat!

Några större effekter av detoxen kan jag inte säga att jag känt av. Varken piggare eller tröttare än vanligt. Men det har i alla fall inte gått nån större nöd på mig...

Dagens frukost blev lite lyxigare med soyayoghurt, nötter och gojibär. Gott! Men till helgen blir det stekt ägg och bacon - längtar!

1 kommentar:

Ofelia sa...

Mums - ser gott ut!

Idag hade jag min officiella kick-off! :-) Jag ska också köra något detoxisnpirerat/lite extra hälsosamt. Jag tänkte nog äta lite mejeri ändå som naturell yoghurt mm, eller ska man undvika det också på Detox?