lördag 2 januari 2010

Gott nytt 2010!

God fortsättning alla vänner!

Jag har inte gått i ide, även om det hade varit väldigt skönt... :)
Jag har varit förkyld, lite allmänt hängig, (återigen) trött trött trött, fått besök från Övik, fortsatt leta tv, nyårsfixat och haft både pappa respektive mamma och mormor & morfar på middag. Lägenheten har fått lite uppskruvningshjälp av pappa och förhoppningen är att de sista flyttlådorna ska packas upp och försvinna från mitt synfält inom de närmsta dagarna...

Nyårsfirandet var väldigt lugnt. Bara jag och Sara här hemma hos mig. Vi fixade trerättersmiddag och såg när Småkronorna slog Finland. Jag hade magknip och mådde illa på nyårsafton så därför blev det kanske ännu lugnare än planerat. Maten vi lagade var god men jag var inte så speciellt sugen så det var ju tur att det blev lite rester över så jag fick njuta av det dagen efter istället... :)

Det nya året inleddes som taxichaufför då jag lovat att hämta hem mormor och morfar från nyårskalaset som de var på. Jag och Sara blev inbjudna på partyt, och 75 plus:arna är det ju drag i så vi kom inte hem förrän vid fyratiden. En trevlig avslutning på en för övrigt lugn nyår!






4 kommentarer:

Ofelia sa...

Ser gott ut! :-)

Keron sa...

Blev ett kärt återseende av Övik. Första gången jag fick se en match live som modo faktiskt vinner. Men ingen Foppa. men väl en fjällräven arena och markus näslund är ju inte fy skam.

Nenny sa...

Vad mumsigt det såg ut! Hoppas du mår bättre.
Kram

Jessica sa...

Mums vilken god mat :D
Peppkram