torsdag 28 januari 2010

Tyckte jag var värd lite hockey

Idag har varit en riktigt seg dag på jobbet. Ett par interna möten som jag på förhand hade förväntningar på blev istället okreativa och framkallade inte de bästa sidorna hos diverse kollegor... Jag är dock glad över att min "puck" om bristande (eller snarare obefintlig...) introduktion till nyanställda fick löfte om att lyftas till ledningsgruppen. Om det sen händer nåt återstår väl att se. Men det var en grej som jag bara inte kunde låta passera.

Hursomhelst. Efter en eftermiddag med väldigt låg energi och allmänna olustkänslor såg jag verkligen fram emot kvällens tilltänkta belöning efter utförd städning och tvättning - hockey på tv! Men det bidde inget av det. Typiskt nog sänds kvällens match på Canal Plus och då får inte en Pay per View:are som jag möjlighet att köpa matchen...

Så jag får hålla tillgodo med städning och tvätt ikväll. Jippi!

Inga kommentarer: