fredag 17 september 2010

Dags för långa ben?

Det är ju dumt att halka på efterkälken redan första dagen, så därför blev det en timmes promenad i förmiddags. 1 timme på 1 dag alltså, vilket innebär att jag är väldigt bra i fas. ;)

Höstvindarna ven runt öronen och på marken hade löven börjat samlas i högar. Kanske dags att börja fundera på att ta fram långbyxorna? Jag har fortfarande inte börjat med långbyxat varken på träningsbyxor, mysbyxor eller vanliga byxor än. Det bär liksom emot. Dessutom känns det som att man måste börja använda "riktiga" skor om man kör långbyxat också, och jag vill ju bo i mina ballerinor ett tag till. Visserligen är jag ganska varmblodad, men snart är det nog dags att kavla ner byxbenen även för mig...

3 kommentarer:

Keron sa...

Här är det definitivt slut på kortbyxor. Jag har skaljacka, mössa och vantar. Nog för att jag får ta av mig vantarna efter ett tag men ändå! Jag ligger 10 minuter back så jag funderar på att ta en runda till! Konstigt nog är de flesta rundor jag brukar gå runt 50 minuter!

Pärlan sa...

Svar: Åh, tack så jättemycket! Ja, nu är den liksom offentlig. Då vill jag ju knappast stå där om ett år och se likadan ut när jag vet att så många hejar på mig och följer min blogg :) Det ger en stor sporre!
Och ja, jag måste acceptera att situationen är såhär, men jag vet också att jag både kan och vill förändra den! Jag har absolut aldrig lagt ut bilder såhär, så det känns jobbigt, samtidigt som det gör att jag verkligen kommer göra något åt det. Tack för att du tror på mig! :) Kram

Anonym sa...

Tack så mycket för dina fina ord. Och du kommer greja det här också! Ska läsa lite mer i dina inlägg nu.

Krams/b