torsdag 30 september 2010

Jag sprang!

Dagens Framsteget tillbringades i gymmet, och eftersom dagsformen kändes ganska okej så gav jag mig på löpbandet. Efter 20 minuters mental förberedelse gående så tog jag mina första springsteg på evigheter, ja åtminstone sen i maj. För första gången vågade jag göra något som ökade pulsen ordentligt. Det blev visserligen bara 5 minuter - men jag sprang!

Det var nästan en uppenbarelse i stil med att lära sig gå. Och det kändes bra. Fast med mig hem fick jag en stegrande huvudvärk på köpet, som har hållt mig lamslagen i soffan ikväll... men man kan ju inte få allt...

3 kommentarer:

Träningsglädje sa...

wohoo!!

Nenny sa...

Heja heja!!
Kram kram

Cornelia sa...

Stort grattis, vilket framsteg. Och tack för din kommentar hos mig. Det känns skönt att andra har varit med om samma som jag även om jag inte önskar någon samma sak. Stor kram och pepp och trevlig helg.