tisdag 21 september 2010

Yogad och klar

De senaste fem veckorna har ju tisdagar och torsdagar varit mina "yoga-kvällar", och så även denna tisdag faktiskt - trots att kursen tog slut i torsdags. Jag tog tjuren vid hornen direkt och debuterade på Friskis & Svettis yogapass ikväll. Lika bra att sätta igång direkt, annars kommer jag säkert bara att hitta på en massa ursäkter och så rinner det där med yogandet ut i sanden som vanligt...

60 minuter gick väldigt snabbt, jag är ju van vid 90 minuter på kursen. Det gick oväntat bra och jag kände mig hyfsat "hemma" i alla ställningar. Eller positioner kanske det heter?! Vigheten är det dock sisådär med, men det är väl meningen att den ska bli bättre med tiden... :)

Fan vad bra jag är!

1 kommentar:

emsut. sa...

Jag har också funderat på att gå på yogapass! För att stressa ner... Något du rekommenderar? :)