lördag 11 september 2010

Glasögonorm

Imorse tog jag mig till närmsta bensinmack och köpte de minst fula bensinmacksglasögonen jag hittade. Om det kan göra någon som helst nytta för att lätta på huvudvärken eller yrseln så vill jag inte vänta en sekund längre än nödvändigt. 89 kr kan det väl vara värt för att testa i alla fall.

Nu ska jag bara försöka lära mig hur man ska "använda" de här brillorna, ja alltså att de ska sitta på näsan och runt öronen och sådär fattar jag ju, men på vilket avstånd de ska användas för att eventuellt göra nytta och på vilket avstånd de bara gör mig ännu snurrigare...

2 kommentarer:

mamma sa...

va fin du blev, du behöver ju rätt styrka o de ska ju oftast sitta så att du kan se över dom när du inte läser iaf va det så för mej, men gud va jag va sjösjuk den första tiden jag använde dom jag kunde ju absolut inte gå ett enda steg med dom på näsan, lycka till o hoppas du blir av med yrseln, kram på dej

Sara sa...

Snyggt!! Ovant o se dig i glasögon dock. Men man för helt enkelt vänja sig... ;)