söndag 2 december 2007

Dags att packa igen...

Jippie, nu är det dags att packa igen - min favoritsysselsättning! Veckan som varit har gått i 190, hann ju knappt komma hem från Göteborg förra helgen förrän arbetsveckan började igen... har visserligen varit lite lugnare på jobbet, men det är ju inte så att man är sysslolös för det. Jag har faktiskt lyckats hinna med att träna ett par kvällar i veckan, en kväll har jag tagit mig friheten att ägna åt lite pyntshopping, en kväll var jag på "mingelkväll" med jobbet och sen var det plötsligt helg igen. En jobbfri helg förvisso, men det har hunnits med både städning, tvättning, schlagerfest, skyltsöndag, luciakonsert och adventskonsert.

Och imorgon eftermiddag drar jag till Stockholm igen, för ledarskapskurs på tisdag... Det ska bli intressant, men jag har lite onda aningar om att det kommer innebära typ rollspel eller liknande, och sånt hatar jag. Men jag har inga belägg för mina onda aningar så det finns ju ingen anledning att börja stressa upp sig för det redan nu. Nåt jag däremot kanske borde göra är att fundera på en liten packning, jag åker ju direkt från jobbet imorgon...

PS. Att glömma strecha efter powerstrikepasset i fredags var ingen god idé, det har min krampande vad fått erfara idag...

3 kommentarer:

Em Löfgren sa...

ja aldrig får man vara ritkgit ledig! för när det blir helg ska man ju hinna ta reda på hela röran som man inte tagit tag i under veckan och förbereda sig för nästa vecka! man borde skaffa sig en assistent!!

Felicitas sa...

Hahaha! Hoppas att du slipper rollspelet då och att kursen är givande! :) Jag går också en kurs just nu (må-ti), kul! :)

Prralin sa...

Emliscious: ... och aldrig blir man nöjd heller!

Felicitas: Alltid kul att bli lite smartare! :)