lördag 22 december 2007

Dan före dan före dopparedan

Äntligen landad i Skåne!
Och här ska jag vara landad i hela 11 dagar utan alltför stora utflykter.
Efter mycket hoppande på resväskan (efter att först ha gått upp en väskstorlek förstås...) och mycket kånkande till flygbussen med all packning (ja, jag har faktiskt träningsvärk i både biceps och axlar efter den pärsen...) så kom jag till slut iväg. Tur man känner incheckningspersonalen och de var på gott humör så man slapp betala övervikt.
För väskan alltså.

Men i gengäld så hade väskan gått sönder när jag vill fick ut den i Malmö. Handtaget var borta. Men SAS ska betala reparation av det, så vi får väl se om det går att fixa... Väska modell större är ganska otymplig när det inte finns nåt handtag kan jag meddela.

Har också hunnit med att baka lussekatter och diverse julgodis hos mamma. Och provsmakat det förstås.

Inga kommentarer: