fredag 7 december 2007

Jobba jobba jobba

Med risk för att bli tjatig; jag fattar inte var tiden tar vägen! Jag hinner ingenting!

Mer än att jobba jobba jobba... idag dessutom ensam hela dagen. När jag kom till jobbet 9.30 (vi öppnar kl 9 men jag har 9.30-18 vecka) var det alldeles svart och inte upplåst. Två av kollegorna hade tagit ledigt idag eftersom vi har relativt lugnt, men den tredje, den som skulle öppnat, befann sig uppenbarligen inte på plats. Utanför stod några stampande kunder och ville in, och jag fick springa in och skaka igång datorn o hitta på en bra ursäkt om att vi haft utbildning... hm...

Tyvärr dök aldrig min tilltänkta kollega upp, men vid 12-tecken kom det iaf ett livstecken i form av ett sms att kollegan i fråga vaknat i natt med grym huvudvärk, sen sovit förbi väckarklockan o fortfarande hade ont i huvudet o troligtvis skulle liggande ett par timmar till o nog inte kunde jobba idag...

Jobba jobba jobba...

Summa summarum; inte världens piggaste hjärna efter en heldag på helspänn och utan att kunna komma ifrån många sekunder. Idolfinal är lagom avancerat, nu ska jag snart ta reda på vem som vinner och sen måste jag sova så att jag imorgon åter orkar...

... jobba jobba jobba.

1 kommentar:

Anonym sa...

JObb jobb jobb =) Jag hoppas att du får en dag ledigt snart och hinner njuta lite och ta det lugnt också=)