söndag 7 december 2008

8 dagar kvar - håll ut

Jag borde känna mig själv bättre än såhär - självklart hinner jag bli uttråkad på en dag, inga problem! Det är skönt att vara ledig och jag längtar på inget sätt och vis till jobbet, men det är bara att inse - man får inte roligare än man gör sig. Och idag gör jag mig jäkligt tråkig. Jag är trött less och hungrig, orkar inte göra någonting. Enda positiva med idag är att det nu är mörkt och jag får tända ljusen...

Men nu är det iaf bara 8 dagar kvar innan jag drar söderut, 7 av dessa dagarna jobbar jag så de kommer förhoppningsvis att gå fort. Den 8:e dagen handlar det bara om att bita ihop, och fokusera på målet. (okej, kanske packa...) Målet är en dryg två veckors ledighet i Skåne, och jag längtar!
Längtar efter att bara vara, träffa familj, fira jul - och slippa vara ensam.

Kan man önska sig av tomten ett nytt liv i södern - I can make this a one-way-ticket?! :)

Inga kommentarer: