torsdag 18 december 2008

Hänt i veckan

Efter kursen i tisdags hade jag en timme att slå ihjäl på stan innan det var dags att bege sig åter mot Arlanda, och jag kände för att styra kosan mot Designtorget... Och där sprang jag på Carolina som jag pluggade Europaprogrammet med, tror inte jag sett henne på 4 år!
Jag tror hon blev lite paff (av hennes förvirrade look att döma ;) när jag knackade henne på axeln, men som tur var hade jag rätt i min igenkänning, och det var trevligt att uppdatera sig en snabbis. Och som vanligt säger man "vad kul, vi måste dra ihop nåt och ses allihopa igen" - och som vanligt när man går därifrån vet man att det inte kommer att ske... iaf inte om man inte tar tag i det själv. :)
Men det kanske är nån som vill hänga på?

Jag har också hunnit med att bli bjuden till Saxnäs över nyår - och tyvärr tvingats tacka nej. För första gången på flera flera år har jag faktiskt i år skaffat mig en plan för nyårsafton, och är det inte typiskt att man just då får ett annat trevligt erbjudande?
Nåja, jag ska till Stockholm och träffa några vänner, se på Footloose och fira in det nya året. :)

Inga kommentarer: