tisdag 9 december 2008

Mmm längtar tills imorgon

Imorgon kväll ska vi ut och äta julbord - det var flera år sen jag åt julbord "ute" så det ska bli både gott och trevligt! Eftersom vi ska käka på arenan där Curling EM pågår för fullt så kommer det troligen bli lite av den varan också imorgon kväll, ska bli intressant att se hur det ska gå till, kan tänka mig att de är liiiiite duktigare än vad vi var i våras när vi provade curling i samband med en möhippa. ;)

Bara två veckor kvar till julafton, vart tog tiden vägen? Jag har visserligen adventspyntat, men i övrigt knappt skänkt julen en tanke... Eftersom jag kommer ner till Skåne en hel vecka före julafton så har jag nämligen planerat att i år köpa julklapparna på plats, och slippa behöva tänka på att köpa julklappar som "får plats i resväskan". Så jag har helt sonika inte ens börjat tänka på julklappar. Än. Men veckan före jul tänker jag enbart ägna mig åt julaktiviteter och skapa julstämning i överdåd. Jag längtar! :)
Var sak har sin tid, och jag har nog mycket annat att tänka på nu ändå.

Problemet är bara att de som vill köpa julklappar till mig (tack för det!) ligger steget före, och jag har ju inte funderat på vad jag kan tänkas önska mig... (dessutom återstår ju "problemet" att det jag önskar mig måste få plats i resväskan hem...)

Nåja som sagt, var sak har sin tid. :)

Inga kommentarer: